|
Il-14M au roulage à Berlin-Schönefeld en 1972. © Rainer Ness.
An Il-14M taxiing at Berlin-Schönefeld in 1972. © Rainer Ness. |
|
Un An-26 au départ (peut-être une machine du 226.OSAP). © Rainer Ness.
An An-26 leaving (possibly a 226.OSAP aircraft). © Rainer Ness. |
|
Un Mi-8TV d'une unité stationnée en R.D.A. © Rainer Ness.
A Mi-8TV from a unit based in G.D.R. © Rainer Ness. |
|
Bien que portant les marquages du DOSAAF, il n'est pas exclu que cet An-2TD aie pu être un appareil
de la 16.VA (1972). © Rainer Ness.
Although wearing DOSAAF markings, the possibility that this An-2TD
was from the 16.VA cannot be excluded (1972). © Rainer Ness. |
|
Deux Yak-50 vraisemblablement de l'équipe nationale de voltige soviétique en escale à Schönefeld.
Il est envisageable que l'An-2 de la photo précédante était un appareil de soutien. © Rainer Ness.
Two Yak-50 of the Soviet national aerobatic team during a stopover at Schönefeld.
The An-2 of the previous picture could well have been a support aircraft. © Rainer Ness. |
|
Cet An-124-100 en escale à Schönefeld était détaché à l'Institut de recherches et de développement
des VVS (NII VVS) d'Akhtoubinsk. Il portait derrière le cockpit des marquages célébrant le soixante-dixième annivesraire
de cet établissement, en 1990. © Rainer Ness.
This An-124-100 visiting Schönefeld had been detached to the Research and Development
Institute of the VVS (NII VVS) from Akhtubinsk. It was decorated behind the cockpit, with markings celebrating the 70th
anniversary of that establishment in 1990. © Rainer Ness. |