Transport aircraft

Cet Antonov An-14 Ptchelka "Clod" vu à Lärz en 1976 était vraisemblablement attaché
au QG de la 125.IBAD de Rechlin. © S.Popov
This Antonov An-14 Pchelka 'Clod' seen at Lärz in 1976 was probably attached to the 125.IBAD HQ at Rechlin. © S.Popov
 |
Un Antonov An-8 "Camp" du 197.GvTAP d'Oranienburg saisi au décollage de Cochstedt le 7 juin 1968.
Cet appareil participait au support logistique du 497.IBAP de Grossenhain qui avait déployé une partie de ses
Su-7 sur l'aérodrome de réserve de Cochstedt. Ce jour-là, une
équipe "Air" de la USMLM y décomptait pas moins de 28 "Fitter". © USMLM?
An Antonov An-8 'Camp' of the 197.GvTAP from Oranienburg seen taking off from Cochstedt on 7 June 1968.
This aircraft was providing a logistical support to the 497.IBAP from Grossenhain, which was on deployment at
Cochstedt auxiliary airfield. A USMLM team counted no less than 28 Su-7 stationed there on that day. © USMLM?
|
 |
An-8 du 197.GvTAP à Oranienburg. Le radar d'habitude monté en mentonnière semble avoir été
démonté. © Y.Grigoryev.
An-8 fof the 197.GvTAP at Oranienbrug. The chin-mounted radar seemed to have been removed for maintenance. © Y.Grigoryev.
|

|